Hvordan man opbygger virksomheden Online sendingen

Få ordet ud!

Forsendelsen er et simpelt koncept – at tage andre folks produkter og sælge dem til en procentdel af salget. Ifølge Skip McGrath, af en vellykket eBay PowerSeller, “[sending salg] er den hurtigst voksende fænomen på eBay.” Nøglen til succes online sendingen er marketing dine tjenester. Du virkelig nødt til at fremme din virksomhed, og McGrath deler nogle teknikker til at gøre netop dette. Der er fire områder, du skal bruge: reklame, pr, netværk, og at skabe en hjemmeside.

1.Advertising: du er i markedet vil bestemme din fremgangsmåde her. Detailmarkedet — sælger produkter til almindelige mennesker:

• Dør bøjler

• Klassificeret annoncer i små og mellemstore marked aviser

• Flyers

• Plakater

• Radiospots

• Advokater — ejendom eksekutorer og konkurs processorer

Business to Business markedet — sælge overskydende beholdning for detailhandlere og producenter:

• Klassificeret annoncer i erhvervsmagasiner

• Direct mail

• Advokater — konkurs processorer

• Lokale velgørende organisationer og ikke-for-profit — altid beder deres tilhængere om penge, kan de bede dem om at donere produkter du kender vil sælge. Så du kan opbygge en relation, der er rentable for jer begge.

2. Public Relations.

• Skriver en pressemeddelelse, udskrive en kopi og sende den til alle dine lokale aviser – de vil fremme din nye virksomhed i håb om du vil reklamere med dem.

• Lokalgrupper — løver, Jaycees, din lokale handelskammer. Disse er især nyttige for business marketing. Din handelskammer bør have et nyhedsbrev, som du kan reklamere i hver afdeling medlem i byen får.

Hvis du tilmelder dig en EF-gruppen, frivillige til noget. Du vil gøre flere kontakter og blive taget mere alvorligt end hvis du bare dukke op til møderne at få flere kontakter.

3. netværk

•Den McGrath 3-mund regel. Forklarer McGrath, “Jeg har altid visitkort på mig… og enhver, der kommer under 3 fødder af mig [] kommer til at lære, hvad jeg gør.”

•Cold opfordrer potentielle kunder. Gå rundt i afsnittet forretning i byen (eller dit nabolag for retail) og lad dem vide, at du kan hjælpe dem med at realisere deres overskydende merchandise. Hvis virksomheder synes tilbageholdende, tilbyde at lade dem give dig en eller to stykker som en prøveversion og så sørg for du gør et godt stykke arbejde, sælge dem.

•Build en database af dine kunder. Indsamle visitkort og ophold i kontakt med jævne mellemrum. Send en mail, send et julekort. Fastholde kunder er nemmere end at finde nye.

4. oprette en hjemmeside

• Forsøge at medtage din by og ordet “forsendelse” i titlen – disse er meget populære søgetermer lige nu.

• Har et link fra dit websted til din afsendere, så de kan kontrollere status for deres egne auktioner.

• Sende e-mails eller nyhedsbreve via din hjemmeside til din kundedatabase.

Du kan finde nogle metoder fungerer for dig bedre end andre, men det vigtigste er bare at lade verden vide du er der – få ordet ud!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *